CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

بيتي الثاني .. برتاح هناك

Sunday, September 20, 2009





حبايبي الحلوين

وحشتوني
كل سنه وانتم طيبين
بما اني مش لاقيه حاجه اكتبها
فانا جايه افضفض شويه
يمكن ماحدش يفهم اللى انا بقوله
ماتقلقوش المشكله مش فيكم
ده فيا انا

**********


ويااااااااااااااااه
لما الحنين بياخدنا

لمرجيحة بتحضنا

وياااااااااااااااااه

وبتعلى فوق صور بيتنا

تاخدنا لفوق وبتسعنا

نلاقى الطفل جوانا

عنيه بالفرحة مليانة

وضحكة مش مفرقانة

فى بشرة خير لأيامنا

ويااااااااااااااه

لما الحنين بياخدنا

لمرجيحة بتحضنا

ياريت ترجع ليالينا

تاخد تانى ايادينا

تجمعنا تخلينا

نشوف من تانى قدامنا


وياااااااااااااه

لما الحنين بياخدنا

لمرجيحه بتحضنا

وياااااااااااااه

وبتحلى بيها دنيتنا

تاخدنا لفوق وبتسعنا

تلملمنا صديق وصديق

ترجع حلم قلب برئ

تقول غنوة تبل الريق

وترجع بيها احلامنا


وأااااااااااااااااااه

لما السنين بتعدى

وتسرق منا أحلامنا

وااااااااااااااااااه

دى بتجرى ما تهدى

تضيع ملامحنا وكلامنا

**********
نص بيضحك و التانى زعلان
انا شيخ فلتان
طيب شرير و جرئ و جبان
اوقات مشرق و اوقات بهتان
و ساعات سلم و ساعات تعبان
مفترى جداً و كمان غلبان
شبابيك و بيبان .... توهة عنوان
انا م الأخر عفريت لابس بدلة إنسان

************



جمر الهوا جوا القلوب والع ... والع
لو غاب قمر مليون قمر طالع ... طالع
يا عشاق الحياة
يا ضحكة من منني العيون متمكنه
كل المطارح ملكنا

م القلب ده دقة
والحس ده حبة
والرجل دي دبة

***********



نفسي اغمض عيني وافتحها الاقينا بقينا فى الشتا والمطر بيمطر
انزل اتمشى ع الكورنيش
ايدي في ايد اجدي جينتل مان فى البلد
ناكل ايس كريم ونشرب حمص شام
نتفسح لحد الفجر

10 قالو اللى في نفسهم:

blue-wave said...

ايه الكلام دا كله؟؟
مالك يا بنتى؟؟
مودك كدا ليه؟؟؟
عموما ربنا يفك كربك ويكتبلك كل الخير
وكل سنه وانتى بالف خير

mohamed ghalia said...

كل سنة وانتى طيبة ياسمو البرنسيس
ربنا يسعد أيامك دايما والحالة دى تعدى
دمتِ بكل الود

Princesa ... WHiSPeR said...

blue wave

لا يا عمرو فهمت غلط انا كويسه اوي الحمد لله
بس مهيسة شويتين
أثار البسكويت كتم على نفسي هههههههههه
ربنا يكرمك
وانت طيب وعروستك بخير يارب

Princesa ... WHiSPeR said...

محمد
اكيد لما الاقى حد بيقولى يا سمو البرينسيس مش هكون زعلانه
ربنا يكرمك
بس اانا بجد مش زعلانه يا جماعه انا بس مهيسه من كام موقف بيحصلولي الايام دي

mahasen saber said...

ازيك يا برنسيستى اخبارك ايه يا حبيبتى

عيد سعيد عليكى دايما وايام مباركه عليكى
وعلى كل من تحبين

Princesa ... WHiSPeR said...

حبيبتي محاسن
وانتي طيبه يا حبيبتي
عيد جميل عليكي انتى وبيدو يارب

Unknown said...

كل سنة و انتي طيبة :)
عسى عيدك مبارك
و كل أيامك سعيدة يا حبيبتي
:)

Princesa ... WHiSPeR said...

شيماء :
وانتي طيبه :)
ربنا يكرمك

blue-wave said...

طيب يا شيخه وقعتى قلبى:))
الحمد لله انك بخير

حسن حنفى said...

كل سنه وانتي طيبه وبخير يارب