CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

بيتي الثاني .. برتاح هناك

Sunday, January 3, 2010


- فاكرة؟؟
- طبعا فاكرة
- فاكر الجو ده ؟؟
- ايوه ايوه
- الجو البرد ده
- قعدة وسط البلد بتاعت زمان
- والهوا الساقع اللى يوم ما بيلمس وشي بيحمر وانت تفتكره م الكسوف ههههههههه
- اه يا حبيبتي فاكره
- ايه ده مكاننا مافيهوش حد قاعد

- ريحة البرفان الفرنساوي اللى كانت بتحطه طنط شاكيناز على طول بتيجي ف بالى كل اما اجي هنا
- ياااااااه انتي لسه فاكراها
- اصلي شوفت امبارح فيلم Moulin Rouge
- ايه ده وانا كمان
- وافتكرتها وافتكرت ضحكتها التحفه دي
- نفسي اعرف ليه انتي دايما ربطاها بالفيلم ده
- انا نفسي مش عارفه
- يمكن الاسم بيفكرك بالروج الاحمر بتاعها؟ هههههههه
- الروج اللى كانت بتيج يتبوسني علشان تثبت لكل البنات انه من باريس اصلي مش بيطلع ف البوس هههههههه
- يمكن يا حبيبي

- كل اما اعدي من هنا نفسي تاخدني للميلفيه بتاع زمان
- اه اللى كنت كل مرة بطلبهولك وماترديش تاكليه ده
- مانا كنت بطلبه علشان انت تاكله يا حبيبي واانا اتفرج عليك انت كنت بتحبه اوي
- بس بحبك انتي اكتر
- يوووووه مااتكسفنيش بقى

- شايف البنت والولد اللى ماشيين هناك دول
- اها البنوته شبهك اوي
- والولد بيبصلها بحنان اوي زيك
- نفس ضحكتك لما كنت بقولك كلام حلو
- يااااااااااه نفس نظرتك اللى مش هتتغير

- ايدك ساقعه اوي
- وقلبي دافي اوي
- طب هاتي ايدك
- اديتلك قلبي مش هبخل عليك بأيدي
- ربنا يخليكي ليا
- ومايحرمنيش منك

تطلب ايه يا فندم ؟

- واحد ميلفيه
- واحد كابتشينو
- واحد اكسبرسو
- سايلزيون
- واحد تارت بندق

- هههههههههه نفس الطلبات مش هتتغير
- بقالي كتير ماشوفتكيش بتضحكي الضحكه دي
- تقصد بقالك كتير ماشوفتنيش
- 30 سنه
- وشهر وتلت ايام
- اخر مره كنا هنا
- وكنا على نفس الترابيزه
- وحشتيني
- تؤ انت مش وحشتني
- بجد؟
- اها علشان كنت معايا كل يوم
- احكيلي عملتي ايه في ال30 سنة اللى فاتو
كل حاجه ممكن تتخيلها الا حاجه واحده-
- ايه هي
- اني انساك
- وانتي على طول في قلبي رغم الولاد والشغل ماكنتش شايف غيرك
- رغم كل حاجه وكل الناس اللى عرفتهم كنت بشوفك جواهم ابني الكبير اسمه على اسمك و البنت سميتها زي ما اتفقنا
- نفسك في ايه ؟
- نفسي ارقص
- طيب ثانية واحده
- هتعمل ايه يا مجنون ؟

ممكن تشغلي اغنية
i wanna grow old with you?

- تسمحيلي بالرقصة دي
- انت اتجننت؟
- طول عمري مجنون بيكي
- بس الناس؟
- خدنا ايه منهم
- بس احنا كبرنا ع الكلام ده
- هتفضلي في نظري ذات ال 20 ربيع وهفضل اقولك

I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you





5 قالو اللى في نفسهم:

blue-wave said...

30 سنه؟؟؟
كتير يا بنتى
طيب خليهم 10 ولا حاجه:))
المهم
حمدالله على سلامتك

Princesa ... WHiSPeR said...

دكتور عمرو
والله ليك وحشه
الله يسلمك

لأ هم 30 علشان انا بقالى قرون مش كتبت بوست

وكمان علشان يليق على فكرة انهم كل واحد عاش حياته ورجع قابل نصه التاني وكده يعني

perlina said...

7amdellah 3ala el salama .. my comment lama ashofek ya hanem :D

Princesa ... WHiSPeR said...

برلينا :
استر ياللي بتستر :D

Unknown said...

مساء السكر ،،

جميلة قوى

انا جيت هنا قبل كدة

دى عجبتنى قوى

كنت كتبت حاجة نفس الشكل تقريباً

بس بتاعتك اجمل بكتير


ربنا يسكر ايامك