CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

بيتي الثاني .. برتاح هناك

Thursday, September 4, 2008

غياب طويل واعتقد انه سيغدو أطول

اريد أن ابتعد قليلاً .. لا أقول اني انسحب
ولكني ابحث عن فترة نقاهة
ولا أدري ثمة نقاهة افضل من هذا الشهر الكريم

سأبتعد قليلاً ربما حتي أواخر الشهر أو اكثر قليلاً
ولكن دوماً انتظروني سأعود يوماً حاملة معي قطع سُكر تكفي الجميع لتُحلي لكم جميع أيامكم إن شاء الله

أريد أن اتفرغ لنقاء روحي قليلاً بعد أن ملأها غبار الحياة وجعل رؤيتها شئ عسير عليَ

أني عائدة قريباً جداً إن شاء الله
بقلب جديد وقالب جديد

ولكن لي رجاء عندكم
ارجو منكم الدعاء ثم الدعاء ثم الدعاء
إن تذكرتم صاحبة هذه الكلمات ادعو لها كثيراً
دعاء بظهر الغيب في ساعة من ساعات الإجابة في رمضان

اترككم في رعاية الله
ولنا عودة بعد فاصل غير مُسمى :)
استودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه

21 قالو اللى في نفسهم:

حسن حنفى said...

ربنا معاكي

مـجـنـووون said...

أنا مش معاكي في موضوع أنك تبعدي ، عمر الوحده ما بتخلي الواحد يرتاح ، بس ميمنعش أن الواحد لازم ياخد فترة يصفي فيها ذهنة بس متكنش كبيرة ، وبالذات لو في ناس بتقدره وتتمني أنه يكون معاهم علي طول

سؤال
أنتي حتبعدي هروب من الحياة والا خوف منها والا بتكبري دماغك ؟

تقبلي مروري
مجنووون

كيكى عوووووو said...

عووووووووووووووو انا جيت اتخديتى
..................
انا جة بس زعلااااانة
كدة تمشى
امممممممممممممممممم
طب لية
حبيبتى بجد
فكك من اى حد مضايق كويس انك تقعدى مع نفسك فترة نقاء كدة لروحك بس اوعى تطولى ونبى
ايييييييييييييييية
دة انتى مرجعتيش
؟
والله دعيتلك
حبيبتى ربنا معاكى
اموااااااااااااة
عووووووووووووووووووووو

blue-wave said...

لو كان بيننا كلام غير البلوج
او علمت ذلك القرار قبل التفيذ
لرفضت غيابك
ولكن قدر الله ومش شاء فعل
واتمنى الا يطول الغياب
تحياتى

hanan khorshid said...

ربنا يكرمك و تخرجى من فترة النقاهة دى زى مانتى عايزة
و يجعل اعمالك فى الشهر الكريم
فى ميزان حسناتك كلها

كلام حسام said...

انت من اول الناس اللي عرفتها في المدونات
اسمحيلي اقولك بمنتهي الادب
هتوحشيني جدا

كلام حسام said...

انت من اول الناس اللي عرفتها في المدونات
اسمحيلي اقولك بمنتهي الادب
هتوحشيني جدا

Anonymous said...

ان شاء الله ربنا ينعم عليكى براحة البال والقلب ...وترجعى اقوى وانشط واكثر تفائلا من الاول هنستناكى بعد رمضان ...اما بقه لو الغيبه عجبتك وكسلتى ترجعى خدى تاكس وهحاسب عليه انا لاما هزعل منك واطلع زعابيبى ..هتوحشينى يا برنسيس ومطوليش الغيبه...
وكل رمضان وانتى بكل خير ...هستناكى يا برنسيسه..

catroz said...

رمضان كريم ده اولا

ثانيا .. خدى وقت لنفسك عشان ترجعى زى الاول
بس متطوليش:)

immigrant said...

كل سنة و إنتي طيبة يا يويا :)
ورمضان كريم :)
وربنا يتقبل .. واوعي تنسي تدعي لأختك معاكي :(

ميرام said...

بجد المدونة دي أسرتني ..
باسمها بتصميمها .. بموسيقاها ..
بكل كلمة فيها ..
ماشاء الله عليكي ..
بانتظار عودتك ..
كل سنه وانتي طيبه

Princesa ... WHiSPeR said...

انا جه يا بشر
وحشتووووووووووووووووني

ايه ده ماتخيلتش الحياه رخمه من غيركم كده

ارد على الناس اللى زي العسل دي

حسن حنفي :
ربنا يخليك ليا :)

Princesa ... WHiSPeR said...

مجنون : معلش بقى كنت محتاجه ارتاح شويه من كل حاجه وكمان وقت رمضان مش فيه وقت كتير اني ادخل نت

وبالنسبة للسؤال هو ولا ده ولا ده ولا ده
انا بس كنت محتاجه افضي دماغي شويه علشان لما ارجع للكلية اكون عاملة ريتشارج لعقلي وكده

بس الحمد لله مش بهرب انا :)

Princesa ... WHiSPeR said...

كيكي :
ربنا يخليكي يا بنوته انتي
وبعدين ماحدش يقدر يضايقني اصلا
انا بس كنت عايزه اقعد شوية كده مع نفسويتي علشان ارجعلكم تاني لوليتا المسكره

Princesa ... WHiSPeR said...

blue-wave:
ولو انا اعرف ان القرار ده هيضايقكم بجد بجد كان لا يمكن انفذه انا قلت اريحكم مني شويه
واديني جيت نطالكم تاني اهو بس ماتزهقوووووووووش

Princesa ... WHiSPeR said...

hanan:
اهلا بيكي في البلوج تقريبا لاول مره نورتيني :)

Princesa ... WHiSPeR said...

عايزه اتطلق و :
وحشتييييييييييييييييييييييييييييييييييييني خااااااااااااااااااااااااااااااالص خااااااااااااااااااااااااالص بجد
ربنا يخليكي على الدعوة الحلوة دي اوى ربنا حققهالي الحمد لله

وجيت اهو مش تزعلي خالص خالص
وهاتي بقى حساب التاكسي

Princesa ... WHiSPeR said...

شملولي بن سحلولي :
وانت من ارق الناس اللى عرفتها على المدونات
انتم كلكم وحشتوني اوى اوى
خلاص جيت اهو وهاجيلك كل يوم على البلوج ان شاء الله زي الاول

Princesa ... WHiSPeR said...

catroz :
انا جيت اهو يا قطة
اخبارك ايه يا بنوته
رمضان كريم عليكي :)


immigrant:
وانتي طيبه يا بنوتي انتي
واكيد بدعيلك

Anonymous said...

حمدالله على السلامه...
يادىالنور يادى النور ...بس بالنوسبه لحساب التاكس سلفينى حداشر جنيه واحاسبه واديكى الباقى...
وانتى بقه اليى وحشششششششششششتينى خاللللللللللص ..بقه ههه..
نورت بلوجاتك يا قمر البرنسيسات كلهم..

Princesa ... WHiSPeR said...

عايزه اتطلق :

ههههههههه مايغلاش عليكي حداشر مليون جنيه وكمان التاكسي على حسابي