CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

بيتي الثاني .. برتاح هناك

Sunday, December 7, 2008

يااااااااااه
فين اخر مره شفت فيها الصفحه دي
ههههههههه
بجد وحشني موووووووووووووت
كلكم كلكم كلكم

هابي عيد عليكم
هابي لحمه :P
فرصه الواحد يشوف اللحمه اللى بقاله دهر ماشمش ريحتها


اعذروني بجد اني مش بدخل
بس حاسه اني بمقت الكمبيوتر ههههههههه اه والله
هو صحيح انا طول عمري بكره التكنولوجي الحديثه
بس اليويمن دول بزياده

مش بفتح الكمبيوتر
اصلا ده اختراع فاشل
كل اما افتحه الاقي اخبار منيله
يووووه

ما علينا مش وقته الرغي ده كله

انا داخله علشان اقولكم هابي عيد يا خلق الله
واقولكم كمان هعمل ايه في العيد
زي ما اصدقاء الفيس بوك شايفين
3id = a7la re7la le coton island 7 days wzout mobils, silly people, za7met mwaslat CHEEEEEEEER
هو ده العيد بتاعي انا هنااااااااااااااااااااام
وهخلص المذاكره الله يحرقها اللى مش بتخلص دي

واهم حاجه في العيد
اني هقعد اسبوع كااااااااااامل مااركبش مواصلات
ياااااااااه
مش مصدقه نفسي

هو صحيح انا طول عمري بستغرب اننا نقول على حد ابن ناس
لان الباقيين مش ولاد هوهو يعني


بس فعلا فى المواصلات كل يوم بصوت واقول انا بنت نااااااااااااااااااااااااس


والله انا بنت ناس
مش معنى ان الظروف حكمت عليا اني اركب المواصلات العامه
واسبيشال الموصلات من والى امبابه ستي
فالناس تلاقي مبرر انها تعاملني بحقارة


لا اعتررررررررررررررض

والله عندي عربيه

وبعرف اسوق
بس انا بكره الزحمه او بمعني اصح بخاف
اه والله بخاف من الصوت العالي
وبخاف من الزحمه


فليه الناس بتخليني اكره نفسي بقى علشان بركب مواصلات عامه

ما علينا
المهم اني اسبوع بحاله هرتاح من الزحمه
وهرتاح من اني لما ارجع بيتنا كل يوم اقعد اعيط بسبب الزحمه وبسبب ريحة الناس الوحشه وبسبب الاغاني اللى فى الميكروباص وبسبب التوك توك وبسبب الشباب اللى عايزين الحرق

اسبوع كامل همارس فيه حريتي وكرامتي كفتاة




اكيد دلوقتي ببتقولو البت دي اتهبلت
بس اللى منكم ساكن في امبابه وبيروح جامعه عين شمس هيعرف اللى انا بقوله
وهيعرف اني بجد بجد مش بهول الموضوع

بس خلاص همشي انا بقى علشان جعانه وماما مش راضيه تأكلني من لحمة العيد

سي يو اول فيري سووووووووووون


محدثتكم من امام طبق الفته
البونبوناية المسكره
الست لوليتا

















صحيح
الشريط الجديد بتاع رامي صبري فيه اغنية تحفه اوي اسمها
ده اللى بستناه
برايفت اهداء مني ل ......





ليكم كلكم ههههههههه
مش تفهمو غلط :P
اللى بيحب يهديها للي بيحبه
واللى مش بيحي يسمعها ويقعد يتحسر على حاله هههههههههههههه
امشي انا بقى لحسن ابتديت اخرف

في رعاية الله

11 قالو اللى في نفسهم:

mohamed ghalia said...

المهم كل سنة وإنتى طيبة
ومبروك إنك هترتاحى من المواصلات
ربنا يسعدك دايما
فى حفظ الله

طوبه فضه وطوبه دهب said...

كل عام وانتى بالف خير وصحه واعاده الله عليكى وعلى الامه الاسلاميه بكل خير

كيكى عوووووو said...

تصدقى بالله نزلت الشريط ابمارح وبسمعوا دلوقتى
***************
ياعنى على بهدلة الموصلاتي احبيتى بقولك اية احسن الحققيلك خروف واعملى موصلة ليكى بعد العيد
هههههههههههههههههههه
متغبيش كدة تانى كتير وحشتينا
(`'·.¸ (`'·.¸*¤* ¸.·'´) ¸.·'´)
♥*** happy feast ***♥
(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)
عووووووووووووووووو

زى الهوا said...

جتك ضربة يابنت ياويسبر كل دا جواكى ولسة عايشة وبتدب فيكى الحياةةةةةةةةةةةة

كل سنة وانتى طيبة وفعلا قعدة البيت خمس ايام هترد فيا الحياة انا كمان

براحة على اللحمة لحسن بعد كدة مش هتعرفى تدخلى من باب الميكروباص

حسن حنفى said...

كل سنه وانتي طيبه وبخير يارب

م/ الحسيني لزومي said...

تقبل الله منا ومنكم
وكل عام وانتم بخير

ايام العمر said...

والله المواصلات فى مصر بقت حاجة مقرفة عموما وخاصة فى البلد الى اسمها امبابا يعنى مناطق تانية تلاقى الميكروباص فيها متوفر انما امبابا ابدا دى حقيقة وللاسف كانت غايبة عنى مش عرفتها الى لما جيت انزل امبابا لناس زمايلى وكنت رايح الوحدة الميكروباص من دول يدخل زمسيس الناس تركب قبل مالى فى الميكروباص ينزلوا انا اطظبط ساعتها
يلا سيبك انتى.
كل سنة وانتى طيبة

Anonymous said...

كل سنة وانتى طيبة يا بونبوناية يا مسكرة
سورى متاخرة شوية
سعدت كثيرا بمرورى بمدونتك
تحيتى:)

elkhyana said...

كل سنة وانتى طيبة وتستهلى كل خير لانك انسانة جميلة

simply me said...

كل سنه وانت طيبه وربنا يتوب عليكى من بهدله المواصلات
وتكون كل ايامنا عيد

حسن حنفى said...

ربنا يوفقك في الامتحانات يارب