CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

بيتي الثاني .. برتاح هناك

Saturday, February 7, 2009


زعلانه منكم نفر نفر 

اه بجد

طلعتم وحشين اوي 

وهانت عليكم العشرة 

وهان عليكم البونبوني اللى اديتهولكم 

ماكانش عيش ولحمة وكحك 

زعلانه اوي بجد بجد منكم كلكم

بس كعادة سيادتي ديما 

وعادة قلبي اللى ابيض من الرز بلبن 

قلت خليني انا الطيبه 

ووقلت اجي اسلم

واقعد على قلبكم تاني زي الاول

عارفه انكم زعلانين مني علشان مش كنت بسأل على حد ولا بلوجر ولا ماسنجر 

بس بردو مش مبرر يا اشرار علشان تقعدو تلت شهور ماتعبرونيش 

مش تسألو يمكن اكون انتحرت على اثر الامتحانات اللى مالهاش وصف اللى كنا بنمتحنها دي 

يلا ما علينا خليني انسى

انا جايه اسلم

واقول وحشتوني

وافتح صفحة جديده بعد حالة اللغبطه اللي كنت فيها دي

يوووووووووووووووووووه نسيت اقول 

حاجات كتير ماتتحكيش هههههه

 

سلام يا شعب 

كان معكم محدثتكم البونبوناية المسكرة 

الست لوليتا المقموصه :p

تحديث :

من كام يوم قريت على الفيس بوك عند احمد الصباغ خبر وفاة الفارس الملثم :(

بجد كان الخبر زي القشة التي قسمت ظهر البعير 

يمكن انا مش اعرفه شخصياً بس كتير كنت بتابع مدونته وبحس بكلام منها بيلمسني 

فياريت كلنا مش ننساه لانه كان واحد من عائله بلوجر اللى اتشرفت اوي اني واحده منها

وياريت كلنا في كل صلاة ندعيله 

ربنا يرحمه ويغفرله ويحسن ليه 

21 قالو اللى في نفسهم:

mohamed ghalia said...

هو مين الى يزعل من التانى بس ههههههههههههه
انا كمان كنت مشغول فى الإمتحنات معلش بقى قلبك ابيض
على العموم حمدا لله على السلامة
ومستنيين مواضيعك الى زى السكر
دمتى بكل الود

Princesa ... WHiSPeR said...

انا اللى ازعل طبعا يا محمد مش كفايه انكم مش بتسألو عليا
وحشين انتم

الله يسلمك :)
وان شاء الله هعمل حاجات كتييييييييير زي السكر

كيكى عوووووو said...

انا جة...
انتى بتعقبينى بقى بالخط الصغير دة ولا اية؟؟؟؟
أحنا اشرار لا انتى ياشريرة..لية بتعبدى وترجعى وتبعدى وتمشى
ارسيلك على حل الله يكرمك ياشيخة
والله وحشتينى بجد..بس الواحد مش عارف ليكى سكة خالص...
المهم فين بقى البونبون بتاع المرةدى حلوة الرجوع...!!!
عوووو

Princesa ... WHiSPeR said...

كيكي المرعبه ههههه
ازيك يا جميله
انتي كمان وحشتيني خالص خالص
كنت بجيب في سيرتك انا واوريجينال هارت من فتره

خلاص انا قاعده معاكم اهو

والبونبوني موجود تعالى خدي نصيبك

فاتيما said...

حمدلله يا ستى على السلامة
و أعذرى كل اللى قصر فى حقك
أكيد كل واحد و عنده اللى خلاه ميبقاش عندك بإستمرار
فيه ؟أسباب كتير
بس أكيد مش منهم إنك مش على بالهم
تعرفى ساعات أبقى عاملة حسابى إن اول ما ادخل النت هعدى على فلان و علان و أسيب تعليقات فيها سلامات
و بعدين متفهميش إيه اللى بيحصل
و أعمل حاجات تانية و أتصور إن دخلت و سبت سلامى
و بيكون محصلش
و يوم ورا يوم
الشهر بيجر شهر
و الواحد مبيحسش بالوقت
فخلاص بقى قلبك أبيض
و يا ريت المرة دى متغيبيش تانى
و تحياتى يا برنسيس وسبر

Princesa ... WHiSPeR said...

ايه ده كله ايه ده كله
فاتيما بحالها هنا
احلى طبق بونبوني هيجي حالا

انا مش زعلانه يا فتيما علشان انا اللى كنت مقصره معاكم اصلا
بس حبيت انكشكم بس هههههههه
ماهو لازم اكون لمضه والا مش ابقى برينسيس ويسبر

وعلشان خاطر الكومنت الجميل اوي ده خلاص مش زعلانه من حد عفونا عنهم علشان خاطرك انتي بس

ومش هغيب تاني حاضر انا بسمع الكلام

Anonymous said...

كلنا كنا مشغولين فى اللى ما تتسمى الإمتحانات

ويلكم باك للمدونة و نوريتى البلوجر و النت كله


و الله يرحم محمد و يصبر أهله يا رب

Princesa ... WHiSPeR said...

وعملتي ايه فى اللى ماتتسمي الامتحانات يا جميله


بس بردو مش مبرر :P

الله يرحمه :(

حسن حنفى said...

لسه داخل النهارده اهو

تعرفي مش صدقت نفسي اما لقيتك نزلتي موضوع قلت يمكن تهيؤات

بقي انتي اللي زعلانه ده انتي مش دخلتي بقالك زماااااااااااان ومش سألتي
:-w

المهم عملتي ايه في الامتحانات واخبارك ايه في انتظار البوست القادم بقي باذن الله

سلااااااااااام

mahasen saber said...

لا معلش خدى جنب كده عشان انا اتهريت من السؤال عليكى

وانتى ولاا فكرتى تطمنينى عليكى
انا ميهنش عليا حبايب براين ادامز ابدا
ولاا العشره يا لولا يا وحشه وحشه وحشه

بس وحششششششششششششششششششانى موت

ونورتى البلوجر وابقى غيبى كده تانى

mahasen saber said...

انا زعلانه فعلاا جدا
من انك مش رديتى عليا ولاا طمنتينى عليكى

ده للعلم بئه
صالحينى فورا

blue-wave said...

حمدالله على سلامتك يا قمر

Kiara said...

حمد الله علي السلامه ياقمر

مصطفي احمد said...

حمد لله علي السلامه

نورتي البلوج

Princesa ... WHiSPeR said...

حسن حنفي:
حسسسسسسسسن
ازيك اخبارك ايه
لا يابني مش تهيؤات تعطفت عليكم وقولت اجي انوركم ههههههههه
والله مش تزعل مش بفتح الماسنجر خالص خالص خالص
ع العموم انا تمام خالص الحمد لله
وماحدش يجيبلي سيرة الامتحانات دي تاني
المهم انت اخبار الثانويه العاميه ايه معاك ؟؟

Princesa ... WHiSPeR said...

محاسن :
حبيبة هارتي يا محاسن
صحيح ان انتي اكتر واحده زعلانه منها علشان ماكانتش بتسأل
بس مسامحاكي علشان انتي وبيدو في الحته الشمال ههههههه
وعارفه ان انا كمان كنت مقصرة معاكي
بس معلش بقى انتي الكبيره خليها عليكي

وانا هصالحك حاضر احلي بونبونايه هتجيلك على طووووووووول

Princesa ... WHiSPeR said...

blue wave

الله يسلمك يا احلى دكتور عمرو فارووق في الكره الارضيه

Princesa ... WHiSPeR said...

كيارا :
الله يسلمك يا جميله :)

Princesa ... WHiSPeR said...

مصطفى احمد :
الله يسلمك

بلوجر منور بيكم كلكم :)

حسن حنفى said...

لسه عامله زي ماهي

وطبعا اتنتي بتنزلي موضوع كل ميت شهر كده الموضوع ده من زمان نزلي جديد بقي

Princesa ... WHiSPeR said...

خلاص مش تزق نزلت البوست اهو